czwartek, 19 września 2013

Jest sprawa :D

hejka wszystkim :)


Dzisiejszy post nie ma nic wspólnego z au pair , ale jest skierowany do was , ponieważ potrzebuję waszej pomocy. Żeby nie ględzić o czymś bez sensu , przechodzę do rzeczy.

A więc :
1. Czy ktoś mógłby mi pomóc w zmianie bloga ? żeby był bardziej sensowny , chodzi o jego wygląd.
Ja się na tym kompletnie nie znam , choć kiedyś w gimnazjum dostałam 6 za stronę internetową , ale cóż starość nie radość wszystko zapomniałam co i jak :|

2. Odnośnie kanały na youtube , dokładniej kręcenia Vlogów, czy byłoby zainteresowanie z waszej strony ??? Mój / nasz kanał co zaraz bardziej wytłumaczę byłby w języku polskim , trochę angielskim a nawet czeskim :D
A dlaczegooo?
Odpowiedź : ponieważ poznałam Au Pair z Czech , więc już w sobotę chcemy nakręcić Vlog razem :) i chce ją namówić do kręcenia razem. Vlog pojawiłby się w poniedziałek , gdyż jego montowanie mi go pewnie zajmie całą niedzielę :/ no ale cóż dam rade :D




więc .

Pytanie : Czy ktoś mi pomoże ???????????? helpppp :(


Buziaki i Pozdrowienia ciepłe dla was , z tak zimnegooo Oslo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz