niedziela, 21 lipca 2013

Spotkanie z rodzinką !!!! :D:D

Hejka , Hej :)

Wracając do zeszłej środy ...

A więc tak jak pisałam , spotkałam się z moją Host Family :)
Mimo rozmowy co było głównym celem naszego spotkania , zjedliśmy razem obiad, i spędziliśmy trochę czasu razem. Właśnie na tym spotkaniu poznałam 6-cio letnią J. jest tak urocza i słodka , że tylko ohy i ahy na jej temat można napisać :)

tak dokładniej:

Uzgodniłyśmy z C. że widzimy się w środę ok 16.00, więc kiedy byłam już na miejscu napisałam jej sms'a że już jestem wtedy B. przyjechał po mnie , ponieważ miałam dojechać do końcowej stacji metra i on mnie odbierze . Udaliśmy się do ich domu, oczywiście miałam dla dzieciaków słodycze bo to jedna z przyjemności dla dzieci :)
Kiedy już znalazłam się w domu mała J. była na górze ze swoją przyjaciółką i mamą, a ja w tym czasie pomogłam B. w przygotowaniu obiadu (nic trudnego ponieważ to było TACO, przyznam że uwielbiam), oczywiście B. powiedziała żebym poszła na taras bo ja tu jestem gościem :) miło, w tym czasie przyszła mała J. na dół , kiedy ja zobaczyłam pierwsza myśl "jaka ona słodka" druga "no to sobie pogadałyśmy , jak ja nie mówię po norwesku". B. zaczął mówić jej po angielsku a ona powtarzała... Poszliśmy wszyscy na taras ona już się "oswoiła" ze mną i nagle OMG zaniemówiłam... mała J. mówi po angielsku tylko wcześniej się wstydziła . Byłam w szoku jak dziewczynka mająca 6 lat może mówić po angielsku tak swobodnie że potrafiłam się z nią dogadać. Nie wiem czemu dziecko było mną oczarowane hehe
Kiedy byliśmy już po obiedzie rozmawiałam z C. i mówiła że pokazywała małej moje zdjęcie na profilu i powiedziała że jestem  "pretty" hehe :)
Oczywiście nie obyło się bez zwiedzania małej pokoju , musiała mi wszystko pokazać co i jak :)
Na koniec udała się do swojej przyjaciółki na trampoline :)
Wtedy jak już byliśmy sami to pogadałam trochę C i B :) pośmialiśmy się , i nie obyło się o rozmowach że faceci są najlepsi na świecie , i że to my kobiety jesteśmy mega skomplikowane (oczywiście wszystko w żartach) :P
B. odwiózł mnie na metro i tak się skończyło fantastyczne spotkanie zakończyło . Kiedy byłam już w domu dostałam sms'a od C. że bardzo fajnie było mnie widzieć dzisiaj, aż się miło zrobiło człowiekowi:)



A jak u was wyglądały spotkania bądź rozmowy na skype ?

Dalej poszukuję au pair z Norwegii :) odzywajcie się ! :P


Ściskam , buziaki i do następnego .


2 komentarze:

  1. Witaj, jestem użytkowniczką forumaupair. Czy nadal poszukujesz au pair w Norwegii? Ja właśnie szukam. Daj proszę znać, aska-1988@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) mam nadzieje że zobaczysz moją odpowiedź tutaj , ponieważ napisałam Ci na maila, ale chyba go nie odczytałaś :)
    Tak jestem w Norwegii , dokładniej w Oslo, a Ty gdzie jesteś ??

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń