wtorek, 30 lipca 2013

Formalności , formalności i jeszcze raz formalności ....

Hejka  :)

Dzisiaj postanowiłam napisać post o wszystkich , no może nie wszystkich formalnościach jak i informacjach dotyczących przyszłych Au Pair .A więc zaczynamy bez zbędnych ceregieli  :)

hmmm albo może wkleję wam co nieco bo bez sensu jest przepisywanie

możecie sobie to przetłumaczyć w translate bądź , skoro wybieracie się jako Au Pair powinnyście znać angielski w jakimś stopniu .

O to niezbędne informacje oczywiście dotyczą one Norwegii :


Mam nadzieję ,że te informacje będą przydatne dla was :)

Pozdrawiam , Monika

xoxo

6 komentarzy:

  1. A czy do wyjazdu jako au pair w Norwegii potrzebny jest paszport ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana do wyjazdu samego nie jest Ci potrzebny , ale jest Ci potrzebny paszport do wszystkich formalności dotyczących załatwienia pobytu

      Usuń
  2. Hej! Bardzo ciekawy blog, od dawna takiego szukałam! :) Sama jestem zainteresowana wyjazdem do Norwegii jako au pair, dlatego Twoje posty bardzo mnie ciekawią, proszę pisz więcej. :P Mam do Ciebie parę pytań jeśli można, podasz mi swojego maila? Albo proszę odezwij się do mnie na lejdish@wp.pl będzie mi miło Z góry dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ile trwa mniej więcej wyrobienie paszportu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że około miesiąca jeżeli chodzi o paszport na 10 lat, można również wyrobić paszport tymczasowy na okres jednego roku , jeżeli zależy Ci na szybkim wyjeździe wtedy to trwa ok 2 tyg. no ale to paszport tylko na rok.

      Usuń