środa, 22 stycznia 2014

Nic nowego ... Ciąg dalszy z życia Au pair !

Hej wszystkim czytającym mojego bloga. 

Kompletnie daje ciała z prowadzeniem go systematycznie , ale to z powodu braku czasu ... 
Niektórym moze wydawać się że życie Au pair to czysta sielanka , a to w rzeczy samej błędne myślenie .
 
Co po niektórzy myślą  "praca z dziecmi ? co to za wysiłek ?"
A ja na to odpowiem "chcesz spróbować ?"

Co sie u mnie dzieje dużoooo by opowiadać może zademonstruje po przez zdjęcia :) 
Tak będzie łatwiej dla mnie a dla was przyjemniej , bo tak tylko czytać to nuda pewnie ze lepiej zobaczyć ;) 

Kolacja przedświąteczna - moja host mum zrobiła wszystko samodzielnie :)

Wygłupy z moja małą J. 

Lodowisko na Frogner :)

prezenty,prezenty i jeszcze raz prezenty ! 

Prezent od mojej kochanej mamy <3

Choinka :) w Danii :)

Relax :):)

Mikołaj odwiedza tylko grzeczne dziewczynki :) święta w Danii . 

Świąteczna kolacja . Dania 2013.

A w Danii jemy kaczkę na wigilie :)

2-gi dzień świat ;)

Ja w rzeczy samej :)
Po Wigilijnej kolacji czas na relax i otwieranie prezentów :)

Hehe i Patrik się załapał na zdjęcie :]

Mój Ch. Na zawodach :) upadek ze zmęczenia po przekroczeniu mety , nie z porażki ! :) jestem z niego DUMNA ! 

Sylwester i moja kreacja :D

Grudzień w Oslo :) hehe

Łyżwy <3

Powrót ze szkoły i tak codziennie :)

Mój diabełek :) 


Mam nadzieje że macie co oglądać :):) 

Pozdrawiam serdecznie i do następnego.



4 komentarze:

  1. Tak sobie czytam to wszystko i czytam... Też chcę byc ap. Na jakiej stronie znalazłaś rodzine?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Bardzo fajnie dla mnie że zaczęłaś prowadzić tego bloga i videobloga. Właśnie zaczynam poszukiwania rodziny na wakacje do pracy jako Au pair w Norwegii albo Szwecji lub też Niemczech. Poszukuję to na własną rękę. Co na ten temat uważasz? Mam pytanie posiadam kartkę ISIC czy muszę sobie za też kupować jakieś dodatkowe ubezpieczenie? Dzięki za odpowiedz:) Życzę powodzenia z opieką nad dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ,z góry przepraszam za pozna odpowiedź.
    Rodzine znalazlam na stronie : www.aupair-world.net , możesz spróbować rowniez z www.greataupair.com .

    Czy na własną rękę ? Ja wlasnie tak znalazłam i jestem zadowolona , a co do dodatkowego ubezpieczenia to jezeli jesteś osoba z wielkim pechem w związku ze złamaniami to chyba warto :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! moge jakis kontakt do Ciebie? Wybieram sie do norwegii (w planach) jako au pair ;)

    OdpowiedzUsuń