piątek, 18 października 2013

#18.10

hello everyone !


Przepraszam , że tak mnie tu długo nie było , aczkolwiek mam poważne wytłumaczenie gdyż byłam na bardzo ale to bardzo zajęta ... z dnia na dzień coś się działo.

Wielkimi krokami zbliża się mój weekend , a czego zbliża a nie już jest ?
Ponieważ zaczynam go od 20.00.
Dzisiaj jednak nigdzie się nie wybieram , regeneruje siły na jutrzejszy wieczór , a co za tym idzie , udajemy się na imprezę do jednego z moich klubów w Oslo "Jæger" :)
Teraz wyjaśniam dlaczego tam idziemy , nic innego jak MY BIRTHDAY PARTY.
Tak Tak już powolutku się starzeję (nie no żarcik) zaczynam 23 rok mojego życia w niedzielę :)


a co to tych spraw au pair to dzisiejszy dzień wyglądał następująco :

6.40 moja pobudka , ogarnięcie się , zeszłam na dół do kuchni żeby przygotować wszystkie rzeczy potrzebne mi do lunch box itd.

7.30 budzimy moją małą pannę J. hehe i co najzabawniejsze usłyszałam dzisiaj rano "Monika przestań mnie budzić , ja muszę jeszcze spać , rodzicie zawsze mnie budzą o 6.00"
Więc ja na to że kochana to ja jestem niezastąpiona , ponieważ ja Cię budzę półtorej godziny później :) . No dobra tak z 10 minut musiałam jej gadać do ucha żeby wstała...

No i już ubrana , zeszłyśmy do kuchni a więc : śniadanko : chleb z nutella.
Lunch box - chleb z masłem buhahaha no ale co tam ja będę dyskutować z nią :)

8.15 wychodzimy do szkoły , po drodze zgarnęłyśmy jej Best Friend L. i tak razem wszystkie 3 w tempie ślimaka szłyśmy do szkoły.

godz 8.40 zawitałam w domu pokręciłam się (czyt. zamulałam bo byłam sama) przygotowałam wszystko na obiad i o godz. 12.00 po moją J.

a że los tak chciał pechowo dla mnie muszę z nią dzisiaj siedzieć do 20.00 
Po szkole dzieciaki zjadły obiad , C. był u taty ale już dzisiaj jest u nas przez cały weekend:)

Byłyśmy po 15.00 z J. na placu zabaw na huśtawkach i w sklepie po chipsy i sok :D bo tak wiedziecie dzisiaj się weekend zaczyna to trzeba sobie dogodzić słodyczami i wszystkim co tuczące :)


Teraz wszyscy siedzimy tzn nie wszysscy bo ja , J. , Ch, i C. bo B. jest w pracy jeszcze . oglądamy The Voice Norge.  

Obiecuję że się poprawię w prowadzeniu tego bloga być może jutro coś wymyślę z filmikiem :) ale tego nie obiecuję hehe zobaczymy jak wyjdzie :)

Powiedzcie mi co byście chcieli widzieć na moim Blogu , jest to ważne dla mnie , bo oczywiście ten blog jest dla mnie , ale również jest on dla WAS , wiem że wiele z was myśli o wyjeździe jako Au Pair może nie do Norwegii ale również gdzie indziej :) także tym byście mi bardzo pomogli , pisząc w komentarzach , bądź wiadomościach prywatnych , co was interesuje , co słyszeliście od kogoś a byście chcieli zobaczyć , ja mogę pójść sprawdzić pokazać wam  :) że tak powiem nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych :)


Miłej lektury kochane/kochani wam życzę  :) ja spada powoli pod prysznic i układam się do snu , muszę wypocząć po całym tygodniu :)


Buziakiiiii :*:*:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz