piątek, 12 lipca 2013

I'm so happy :) My new Host family !

Hejka wszystkim :) 

(taki mały wstęp)

Czytam wiele blogów poświęconych "Au Pair", ale większość z nich dotyczy przede wszystkim USA.
Równolegle można przypisać pierwsze miejsce blog'om z Wielkiej Brytanii .
A ja chciałam znaleźć te dotyczące Norwegi , i co znalazłam? kompletnie nic !

Tak więc ja choć chcę dodawać regularne posty , to mi się to nie udaje :/
ale pewnie teraz zacznie się więcej dziać na moim blogu ponieważ .....

Yeaahh znalazłam moją rodzinkę :)

Jestem ogromnie prze szczęśliwa !!!
Rodzina jest fantastyczna  :)

Może troszkę więcej szczegółów :
Moja rodzinka mieszka w Oslo, C. ma lat 36 a B. ma lat 39, ona pochodzi z Norwegi , on z Dani  oboje pracują w liniach lotniczych.
Mają dwóję dzieci : chłopiec 12 lat, i dziewczyna 6 lat. Moim głównym zadaniem będzie opieka nad dziewczynką, ponieważ chłopiec jest dość samodzielny.
Do moim obowiązków będzie należało także gotowanie obiadów dzieciom , niektórzy mogą powiedzieć o jejkuuuuu , ale dla mnie to żaden problem , ponieważ gotować i piec uwielbiam :)
Więc mój start w świecie Au Pair będzie od 1 września, jestem mega podekscytowana :D

Aha jeszcze jedno, zawiodłam się trochę na agencji bo wiedziałam że rodzinkę w Norwegi jest ciężko znaleźć także swoją aplikację złożyłam kilka miesięcy wcześniej przed planowanym wyjazdem.  A tu ani widu, ani słychu. Także postanowiłam działać na własną rękę.

Moją fantastyczną rodzinkę znalazłam na stronie  http://www.aupair-world.net  strona jest bardzo łatwa.
Polecam wszystkim !

Jedno czym muszę się pochwalić ze 140 aplikacji wybrano moją <3 , ehhh ma się ten urok osobisty :)

Szukam Au Pair z Oslo , bądź z innego miejsca w Norge , fajnie byłoby się czasami spotkać lub gdzieś wspólnie wyjść :)

Pozdrawiam , 
Monika


2 komentarze:

  1. gratulacje!!!! masz szczęście, że wylądujesz w Oslo a nie na jakimś odludziu... ja swoją przygodę Au Pair kończę właśnie ale w Norwegii zostaję... jeśli masz jakieś pytania odnośnie operowania chętnie odpowiem bo mam doświadczenie stąd i z USA... a mieszkam niedaleko Oslo(1,5 godz) więc chętnie się spotkam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      tak wiem , starałam się właśnie o rodzinkę w Oslo i mi się udało z czego jestem bardzo szczęśliwa ! :D

      jasne z miłą chęcią bym się spotkała , fanie poznać jakąś osobę która ma w tym jakieś doświadczenie :)

      Usuń